facebook logo

Na rouškách je nejlepší,
že v nich není čas na Řeči.

O sto šest pracujeme v malé posádce přímo ve Vršovicích.
A se všemi ostatními kolegy jsme online z domova.
Zastavte se na kávu na zahrádce, nebo zavolejte.
Pracujeme pro vás a nejste v tom sami!

Podívejte se na šest užitečných rad pro tuto dobu:


Nepřestávejte komunikovat

Není to poprvé, kdy si lidstvo prochází krizí. Veškeré historické zkušenosti ukazují, že pokud organizace a značka neztratí kontakt se zákazníky, z krize se dostává snadněji. Pokud svou komunikaci zastavíte, je to srovnatelné s přerušením podnikání. Návrat po krizi je podobný budování zcela nového brandu.

Buďte aktivní. Projděte si všechny své naplánované kampaně. Pokud nevyhovují, vytvořte nové. Produkčně jednodušší. Pokud si nevíte rady, agentura dokáže poradit.

PR nad zlato

V době krizové vzniká spousta nečekaných situací. A veřejné výstupy vaší organizace jsou tak důležitější než kdy jindy. Proto doporučujeme: mějte správného mluvčího pro každou fázi krizové komunikace.

Nemáte takového jedince vyškoleného? Obraťte se na svou agenturu. Věřte, že dobře mluvit je v době krize naprosto zásadní.

Buďte první

Pokud existuje něco, co zajímá média, přineste to první.

Sdělujte světu své vlastní zprávy jako první. Nedovolte jinému zdroji nebo sociálnímu médiu, aby informoval média dříve než vy, nebo šířil klepy.

Nezapomněli jste na svůj web?

Zní to možná jednoduše, ale klíčem krizové komunikace je jedno kontaktní místo. Jedno telefonní číslo, jedna adresa, jedna webová stránka, jedna kontaktní osoba.

Upravte svoje webové stránky a informujte zákazníky o změnách, které vyplývají z pandemie. A nezapomeňte také na profily na sociálních sítích.

Monitorujte a pozorujte

Důležité je mít přehled, co se o vás píše, říká. Máte software pro monitoring? Teď se bude hodit.

Mějte jedince, který tyto informace nejen dokáže získat, ale také analyzovat a vyvodit z nich závěry a doporučení. Znalost toho, co se o vás říká na sociálních médiích, ale i v tradičních médiích, co říkají vaši zaměstnanci i zákazníci, vám umožní zachytit negativní trend, který by vám mohl ublížit. S nastavením monitoringu vám jistě ráda poradí agentura.

Analyzujte všechny své kampaně

Teď je správná doba se podívat na všechny naplánované kampaně. Není dobré ukazovat vaši značku v souvislosti s báječnou dovolenou, když nikdo na dovolenou nepojede. Analyzujte, jestli nemůže být jakákoli část vaší kampaně vnímána negativně. Nerušte nakoupený mediální prostor, jen si dejte pozor, ať nejste za blázny. Pokud si nevíte rady, obraťte se na agenturu.

comtech can

V mezinárodní síti weCAN spolupracujeme na projektech pro klienty ze zemí střední a východní Evropy.

Newsky


Cvičit můžete, i když právě čtete náš blog

Třicátý krok ke svobodě

Jak jsme dojali Metallicu

Se sametově jemným pohlazením se vstává lépe

Krásní obři ze severu

ZALILI NÁM DVA KLIENTY DO BETONU

TANEC PRAHA. KDYŽ JE ZVĚDAVOST ZÁŽITKEM

UŽ JSME ZASE TĚŽKÉ VÁHY

nAKAfe 2019

NEČEKÁME, AŽ POMŮŽE NĚKDO JINÝ

Výtah, nebo schody?

Rozmohl se nám tady takový nešvar, zavírat slepice do klecí a dělat z nich stroje na vajíčka.

PRÁCE
louskacek 2016
prima zlata pecka 2015
prima zlata pecka 2015
effie 2015
zlata pecka 2014
effie-2014
effie 2015 prima zlata pecka 2015.png
louskacek 2015